Home
 
 Contact
 Advies
 Bestellen
 
 Supplementen
 Afslanken
 Herbalife pakketten
 Kernvoeding
 Goed ontbijten
 Aankomen
 Vitaliteit
 
 Sport & voeding
 Herbalife24 sport
 Herbalife24 Fit DVD
 
 Herbalife SKIN Care
 Huidverzorging
 BMI berekenen
 Succes verhalen
 Shake recepten
 
 Distributeur worden
 Generation H
 
 Disclaimer
 Privacy
 Links
 
 

ERVARINGEN MET HERBALIFE


TOP 10 OPLOSSINGEN

 

1. NEEM EEN ONTBIJT

Mensen die ontbijten behouden eerder een gezond gewicht. Ontbijten helpt u ook om de hele ochtend fit te blijven. Uw hersenen hebben brandstof nodig na een nacht van vasten.

2. BEWEEG MEER

Probeer naast uw normale inspanning iedere dag wat extra activiteiten te ondernemen. Neem de trap, ga te voet of neem de fiets om boodschappen te doen, loop rond terwijl u een telefoontje pleegt en loop naar het bureau van een collega toe in plaats van een e-mail te sturen.

3. EET NIET VOOR EEN SCHERM

Of het nu een computerscherm, TV-scherm of bioscoopscherm is, als u voor een scherm eet, dan let u niet genoeg op uw voedsel en is het waarschijnlijker dat u meer zult eten, maar er minder van zult genieten.

4. STOP MET ETEN ONDERWEG

Dat betekent eten in de auto, als u over straat loopt om boodschappen te gaan doen of wanneer u zich ís ochtends aankleedt. Neem de tijd en ga er voor zitten, richt uw aandacht op uw maaltijd en geniet er van.

5. PAS OP DE VLOEIBARE CALORIEňN

Mits de vloeistof uw maaltijd zelf is, moeten vloeistoffen zo vaak mogelijk calorievrij zijn. Verkrijg de calorieŽn uit uw vaste voedsel, niet uit de drankjes. Dat is namelijk een van de makkelijkste manieren om aan overtollige calorieŽn te komen.

6. BLIJF GEHYDRATEERD

Veel van de processen in uw lichaam hebben water nodig, maar veel mensen drinken er niet voldoende van. Houd een kan water ofthee bij u en drink er gedurende de dag van.

7. ZORG DAT U IEDERE KEER DAT U EET U ALLE MACRONUTRIňNTEN BINNEN KRIJGT

Voor een uitgebalanceerd dieet is het belangrijk dat er een combinatie van proteÔnen, koolhydraten en onverzadigde vetten in iedere maaltijd zit. Als u wat extra proteÔnen in uw dieet wilt brengen, probeer dan wat yoghurt, noten, proteÔnerijke granen, shakes of blikjes tonijn als tussendoortje te eten.

8. NEEM WAT FRUIT OF GROENTEN BIJ IEDERE MAALTIJD

Fruit en groenten geven u de meeste voedingsstoffen met de minste calorieŽn. En ze zitten vol met water en vezels, waardoor ze u een vol gevoel geven.

9. SLA GEEN MAALTIJDEN OVER

Het overslaan van maaltijden werkt slechts zelden als caloriebeperkende maatregel; bij de volgende maaltijd eet u die calorieŽn er vaak gewoon weer bij. Het is een betere strategie om iedere paar uur een kleine maaltijd of tussendoortje te eten.

10. GA AAN DE GEWICHTEN HANGEN

Met krachttraining kunt u calorieŽn verbranden, uw gemoedstoestand verbeteren en het helpt uw botten sterk te houden. U bouwt er ook spiermassa mee op waardoor u sterker wordt en uiteindelijk kan het ook uw rustmetabolisme verhogen.

 

 

Het doorbreken van de jojo-dieetcyclus

Een van de klanten die het langst bij me komt heeft 150 pond verloren. Voordat u nu gaat denken, ďWow, dat is veel gewichtĒ of ďIk vraag me af hoe ze dat gedaan heeft?Ē moet ik u vertellen dat ze dat niet in een keer heeft gedaan. Om eerlijk te zijn heeft ze dezelfde 30 pond inmiddels al 5 keer verloren. Ze is een klassiek geval van een ďjojo-dieterĒ; haar gewicht gaat omhoog en omlaag, maar blijft slechts zelden stabiel. Het is al langer bekend dat mensen eerder gaan jojoíen als ze afvalmethoden aanhouden die te strikt zijn om op de lange termijn vol te houden. Als een kleine afwijking van het dieet steeds vaker voorkomt, dan valt men al snel weer terug in de oude gewoontes, gaat het gewicht weer omhoog en begint de cyclus van voren af aan.

Er is niets mis met ambitieus zijn en enthousiast zijn om uw gewicht onder controle te krijgen. Het hebben van verlangen en de drive om uw doelen te halen is de helft van het gevecht om er ook daadwerkelijk te komen. Bedenk wel dat het te erg proberen en vooral te snel willen afvallen juist tot falen kan leiden. Wees realistisch over hoeveel u in ťťn keer kunt veranderen en accepteer wat deze veranderingen kunnen betekenen in de vorm van gewichtsverlies.

Het bijhouden van uw vooruitgang is een bewezen strategie om op koers te blijven. Het vinden van ondersteuning is dat ook. Trainingsmaatjes zijn erg fijn en sommige mensen hechten veel waarde aan het vinden van steun in online gemeenschappen. Wees uiteindelijk flexibel en leer van uw fouten. Als u een trainingsschema of nieuwe voeding probeert waar u niet echt van geniet, probeer dan iets anders.

Onthoud dat het niet het doel is om zoveel mogelijk gewicht te verliezen in een zo kort mogelijke periode; u wilt een evenwichtig patroon van eten en trainen vaststellen dat u helpt uw gewicht omlaag te brengen en het daar ook te houden. Het moge duidelijk zijn dat het oplossen van het jojo-dilemma voor een groot deel te maken heeft met het veranderen van uw gewoontes, bijvoorbeeld het eten van kleinere maaltijden, maar wel vaker. Zorg ervoor dat u proteÔnen, die het hongergevoel tegengaan, eet bij iedere maaltijd. Plan vooruit, houd uw voortgang bij en roep hulp in indien nodig; dit zijn allemaal dingen die helpen op weg naar succes. En snelle sprint richting de finish, gevolgd door een langzame tred in de andere richting, brengt u helemaal nergens. Als het neerkomt op succesvol gewicht verliezen, dan is een langzame maar gestage voortgang duidelijk de winnaar.

Susan Bowerman, MS, RD, CSSD. Herbalife

 
Bestellen kunt u in onze webwinkel, telefonisch of per email.
Als u geen keuze kunt maken of meer wilt weten, neem dan contact met ons op of vul een advies formulier in.
Klik hier om naar de Herbalife Hoorn webwinkel te gaan
 

 

 
Top
 
 
 

© Copyright 2010 - 2017   |  Alle rechten voorbehouden. | 

Herbalife logo's, de naam, foto's en productverwijzingen zijn exclusief eigendom van Herbalife International.